Communicatie- & Online marketingbureau in Gouda

> Marketing & Communicatie op weg naar 2050

Marketing en communicatie op weg naar 2050

Welke aardverschuivingen vinden er de komende decennia plaats binnen marketing en communicatie? Lees het in een nieuwe uitgave van Marketing & Communicatie op weg naar 2050, uitgegeven door Geen Blad voor de Mond.

Hoe communiceren we in 2050? Welke mediakanalen zetten we in? En hoe geven we marketingacties vorm? Een ding is zeker: (bijna) alles wordt anders. Experts delen hun verrassende visie en inzichten op de – vaak al nabije – nieuwe werkelijkheid.

GLAS sprak met Sam Bremer en Rutger Treffers van Proost Prikkels over de toekomst van mediabureaus. Wat betekenen razendsnelle digitale ontwikkelingen voor hun werkzaamheden? Met Wilfred Stomp van online marketingbureau 2BFound spraken we over de onmisbare inzet van zoekmachineoptimalisatie voor bedrijven en hoe SEO zich de komende jaren zal evolueren.

Nieuwsgierig? Bekijk jouw gepersonaliseerde uitgave >

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>